reklama

Krásny adventný čas

Zdravím všetkých ľudí dobrej vôle. V prvom rade by som sa rada poďakovala jednej blogerke, ktorú nechcem menovať, ale ak si prečíta moj článok určite bude vedieť o koho sa jedná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mňa tohtoročné Vianoce prekvapili zaujímavou myšlienkou, o ktorú sa chcem s Vami podeliť. Vianoce milujem celý život, ale tie tohtoročné budú asi prelomové, aspoň pre mňa. Začala som sa totiž vážne zaoberať ideou o osvojenie dieťaťa, teda aspoň zabezpečiť jednému z nich pestúnsku starostlivosť a preto by som bola zvedavá aj na Vaše reakcie. Keďže nemám vlastné deti, iba psíka a mačičku, rada by som dala ešte niekomu tú kopu lásky, čo mi zostáva.

Ale pekne po poriadku, už dlšie mi priateľky a známy vraveli, že je to pre mňa riešenie, vždy som to akosi zavrhla, že nie vlastné? Ale prečo vlastne nie? Veď lásku si zalúžia rovnako ako každý, iba nemali toľko šťastia ako my ostatní mať vlastnú rodinu. Tak som sa nakoniec rozhodla tú tortúru podstúpiť. Tortúru píšem preto, že to učite nebude ľahké presvedčiť naše úrady a inštitúcie, že som schopná vychovať plnohodnotného člena tejto spoločnosti, ale samozrejme, nikomu nechcem krivdiť, ani len našim inštitúciám nie :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ani nečakám žiadne chválospevy na moje rozhodnutie, lebo to robím hlavne pre seba a keby to šlo, ani by som sem nedávala svoje pravé meno, jeden nikdy nevie. Skrátka budem rada na každý Váš podnet reagovať a rada by som aj nejaký ohlas od inej pestúnskej mamičky, ako to zvláda a akým spôsobom sa zmenil jej život, či už k lepšiemu alebo horšiemu.

Takže Vám všetkým prajem krásne a pokojné Vianoce a hlavne buďme šťastní, veď o tom a láske k blízkym by mali byť...

Nadežda Karšayová

Nadežda Karšayová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa v Bratislave. Dufam, ze sa nikdy nebudem citit dospoela, lebo v kazdom z nas by mal zostat kúsok dietata. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu