reklama

Šťastie je keď...

Tak som sa dnes ráno prebudila a čuduj sa svete ... som šťastná :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Tak som sa dnes ráno prebudila a čuduj sa svete ... som šťastná :-)

Je to zvláštne, ako každý z nás inak vníma šťastie. Niekto si ho spája s láskou, niekto so stavom na účte a ja sa len tak cítim šťastná. Ale asi by som Vás zavádzala, keby som sa nepriznala, že mám skvelú prácu, rodinu, priateľov a niekoho, koho si môžem idealizovať.

Ale aj tak, skrátka sa cítim veľmi dobre a ďakujem niečomu alebo niekomu, že môžem prežívať tento pocit. Je to nádhera. Nie že by všetko v mojom živote bolo ideálne, ale pracujem na zmenách a s tým, čo zmeniť nedokážem, som sa zmierila. Som vyrovnaná, spokojná sama so sebou a tým pádom môžem tento pocit rozdávať aj druhým. A dokonca sa mi podarilo prvý krát ostrihať svojho chlpáčika, malého yorkshirského teriéra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skrátka sa cítim fajn ...

Nadežda Karšayová

Nadežda Karšayová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa v Bratislave. Dufam, ze sa nikdy nebudem citit dospoela, lebo v kazdom z nas by mal zostat kúsok dietata. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu