reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nadežda Karšayová

Nadežda Karšayová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa v Bratislave. Dufam, ze sa nikdy nebudem citit dospoela, lebo v kazdom z nas by mal zostat kúsok dietata. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Spomienka na človeka

Nadežda Karšayová

Spomienka na človeka

Ráno som vstala tak ako každý pondelok a takmer som to olutovala ked som si prečítala smsku od kolegu: "Palo zomrel, dostal infarkt na ceste do Rakovnika".

  • 17. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 839x
  • 2
Strach z lásky

Nadežda Karšayová

Strach z lásky

Tak som sa minule zamyslela, že sme všetci akýsi ustráchaní.

  • 14. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 695x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu